איך יכול להיות שתוכנית יקרה שמציעה כיסוי שרוב האוכלוסייה אינה זקוקה לה גדלה בקצב מפואר כזה?

Нет комментариев

מה כותבים ב”כלכליסט” על“ביטוח הפלטינום”  של “הכללית” 

  •  איך יכול להיות שתוכנית יקרה שמציעה כיסוי שרוב האוכלוסייה אינה זקוקה לה גדלה בקצב מפואר כזה?
  •  
  •  מצליחים למכור תוכנית יקרה המציעה כיסוי שמרבית האוכלוסייה אינה זקוקה לה.
  •  
  • למכור ללקוחות בקלות בלי שיבינו שהם לא בהכרח צריכים אותו.

רוצים להרחיב ידע?

בקובץ המצורף למה אנשים קונים פלטינום.pdf_001

איך יכול להיות שתוכנית יקרה שמציעה כיסוי שרוב האוכלוסייה אינה זקוקה לה גדלה בקצב מפואר
כזה?
למה כולם קונים ביטוח משודרג? כי קופת חולים צריכה כסף שאול  אמסטרדמסקי 03.01.13    •
אנשי השיווק של שירותי בריאות כללית מצליחים למכור תוכנית יקרה המציעה כיסוי שמרבית האוכלוסייה אינה זקוקה לה.
רק ב־7%, אבל הצליחו למכור לעוד ועוד אנשים את ביטוח הפלטינום, שמספר הלקוחות שלו טיפס בלא בחמש השנים האחרונות הם אמנם בקושי הצליחו להגדיל את מספר המבוטחים בכללית מושלם, שטיפס
חולים כרוניים. אם הוא לא צומח יותר צריך למצוא אפיק הכנסה אחר, רצוי כזה שאפשר למכור ללקוחות והתקבע על נתח שוק של כ־69%־237%..הביטוח הזה הרי משמש את הקופות לכסות על ההפסדים שגורמים הביטוח המושלם הוא מבחינת הכללית מקור הכנסה מצוין, ,אבל בשנים האחרונות הוא הפסיק לצמוח פחות מ
בקלות בלי שיבינו שהם לא בהכרח צריכים אותו.
כך נולד הפלטינום. הוא עולה לא מעט ומציע בעיקר טיפולי שיניים למבוגרים ולילדים והפחתה בהשתתפות
העצמית בבחירת מנתח ומימון משקפיים.
לא ישלם עוד כמה גרושים בשביל להשקיע בבריאות של המשפחה שלו מפואר כזה? ככה עובדים מאמצי שיווק גדולים שפורטים על הפחדים החשופים של הציבור. אחרי הכל, מי איך יכול להיות שתוכנית יקרה שמציעה כיסוי שרוב האוכלוסייה אינה זקוקה לה גדלה בקצב
שיעור השינוי במספר מחזיקי הביטוחים השונים של כללית מאז 2007
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3591985,00.html•
בעז קרלר – מנהל מקצועי תחום פרט

למה אנשים קונים פלטינום.pdf

Свежие записи