ממשק ניהול מעסיקים

Нет комментариев

היות ואני מקבל מספר רב של פניות הן של סוכנים והן של מעסיקים בעניין “ממשק ניהול מעסיקים” עשינו בחודשים האחרונים מספר בדיקות ובחנו את החלופות הטובות ביותר שניתן להגיע אליהם בהתאם לחברות הקיימות היודעות לספק שירותי תפעול למעסיק (העברתם כספים בממשק אחיד).

אני שמח לבשר שסיכמנו על שיתוף פעולה עם חברת clarity שפועלת שנים רבות בתחום הביטוח ומאפשרת למעסיק בשירות חדשני לבצע תשלומים פנסיונים עבור עובדיו בלחיצת כפתור כולל בקרה ותפעול מלאים. תהליך הסליקה הינו אוטומטי ובסופו מועברים כספים ומידע לגופים מוסדיים שונים : חברות ביטוח, קרנות פנסיה, בתי השקעות.

השירות שהחברה מציעה מאפשר העברת כספים ליעדים שונים ולחברות שונות גם כשיש יותר מסוכן אחד המטפל במעסיק.

העברת הכספים מתבצעת ישירות מחשבון הבנק של המעסיק וכוללת חישוב ובקרה בהתאמה, השימוש בשירות צפוי להפחית באופן משמעותי את הפירעונות השגויים ומונע כספים שישבו בפנדינג.

 

להזכירכם החל מ 1 בינואר השנה חלה חובת דיווח על המעסיק להעביר כספים בפורמט אחיד שקבע האוצר אודות התשלומים הפנסיונים המשולמים עבור עובדיו.

 

החל מהחודש ועד ה 1.7.2016 מעסיקים מעל 100 עובדים יהיו חייבים בהעברת תשלומים לפי הממשק האחיד.

החל מ 1.7.2016 מעסיקים מעל 50 עובדים יהיו חייבים בהעברת התשלומים בממשק האחיד.

החל מ 1.1.2017 מעסיקים עם פחות מ 50 עובדים יהיו חייבים בהעברת התשלומים בממשק האחיד (כאשר מעסיקים עם פחות מ 5 עובדים לא יהיו חייבים להעביר לפי הממשק האחיד בהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידי החוק)

 

הקמת הקבצים ובקרה טרום דיווח עבור החברות למעסיק שלו מעל 100 עובדים צפוי לקחת כשבועיים, יש תהליך של דיווח וקליטה וכן משובים ותיקונים וכמובן הסכמים והרשאות שיש לחתום עליהם .

 

 

היות ואני מתחיל להגיע למעסיקים ומסביר על השירות שניתן בשיתוף עם הסוכן אנא דברו איתי ואשמח לפרט.

אנו בסיני גם נסייע לסוכן הדוחות היזון חוזר שמתקבלים והנחיות לחברות הביטוח וזאת לסוכנים ומעסיקים שנכנסים ביחד אתנו לתהליך.

 

יש מספר רב של יתרונות לסוכן ולמעסיק – כל אחד בתחומו, אני לרשותכם.

 

Свежие записи