נוהלי פדיונות פנסיה

Нет комментариев

מצורף עדכון וריענון נוהלי פדיונות בהראל פנסיה. בכדי לקצר ולייעל את ההליך אנא הקפידו למלא אחר ההנחיות:

1.      תוקף בקשת לפדיון כספים  – עד 3 חודשים מיום חתימת העמית על טופס הבקשה.

2.      לא ניתן לבצע פדיון בגין עמית שהתקבלה בגינו בקשה לניוד כספים לקרן אחרת.

3.      לא ניתן לבצע פדיון (תגמולים ופיצויים) אם לא הסתיימו יחסי עובד מעביד, למעט משיכת כספי תגמולים כדין.

4.      במידה ולעמית קיים חוב בגין הלוואה מקרן הפנסיה, יתבצע קיזוז של יתרת החוב או יתרת ההלוואה בהתאם לבחינה והחלטה של צוות הלוואות בקרן.

5.      בעת בקשה לפדיון בסכום של מעל 90,000 ₪ יש לבצע זיהוי של העמית החותם על הבקשה ולצרף טופס בקשה מקורי + צילום המחאה מקורי. הזיהוי יתבצע במשרדי החברה בסניפים השונים ברחבי הארץ.

קיימת אפשרות לזיהוי העמית על-ידי הסוכן. במקרה כזה יש להוסיף לטופס הבקשה הצהרת הסוכן על זיהוי העמית ועל בכל מקרה עדיין נדרש להעביר את המסמכים המקוריים למשרדי הראל.

6.      בבקשה לפדיון תגמולים על פי טופס 159א (מיעוט הכנסות) יש לצרף במקביל לטופס תדפיס בנק עדכני של  3 חודשים אחרונים.

7.      עמית השוהה בחו”ל ומבקש לפדות כספים מהקרן יידרש לצרף אישור נוטריוני מאת שגרירות ישראל המקומית המאשרת זיהוי העמית על-ידי נציג השגרירות – בהעברת כספים לחשבון בחו”ל העמית יחויב בעלויות ביצוע העברה.

8.      בקשה לשיק ללא קרוס – נאפשר תשלום חד פעמי בסכום של עד 10,000 ₪. היתרה תשולם בחודש העוקב אך ורק בצ’ק עם קרוס או בהעברה לחשבון בנק על-שם העמית.

9.      לו”ז לטיפול בפדיון 30 ימי עסקים מרגע קבלת קיט מלא.

תוקף העדכון מיידי.

Свежие записи